de kinderrommelmarkt

28 Aug

Ik heb op een kinderrommelmarkt gestaan.
Daar heb ik een helikopter gekocht.
Hij is heel cool. (vind ik toch)
Je kan zijn wieken dichtvouwen.
Zo’n rommelmarkt vind ik heel tof.
Er zijn allemaal spullen.
Van mama mocht ik geen zwaard of dolk.
Ik vond dat heel jammer want ik had een cool zwaard gezien.
Ik kijk al uit naar de volgende.
Dan ga ik spullen van mijn verzameling verkopen.
Nu heb ik 2 dingen verkocht.
Met mijn geld van de rommelmarkt heb ik Playmobil in de Fun gekocht.
Iets van de Vikingen.
Met een schat en een olielamp zoals bij Aladdin.

Otto

Geef een reactie

